חדשות אילת • חינוך – חדשות אילת https://eilatnews.net כל מה שקורה באילת אונליין Thu, 30 Jun 2022 07:33:25 +0000 he-IL hourly 1 https://wordpress.org/?v=5.4.2 טקס מלגות חגיגי לסטודנטים וסטודנטיות אילתים נערך במלון אברהם הוסטל https://eilatnews.net/archives/47061 Tue, 31 May 2022 07:27:42 +0000 https://eilatnews.net/?p=47061 אחרי הפסקה של שנתיים התקיים השנה טקס מלגות חגיגי במיוחד, במסגרתו קיבלו 115 סטודנטיות וסטודנטים…

The post טקס מלגות חגיגי לסטודנטים וסטודנטיות אילתים נערך במלון אברהם הוסטל appeared first on חדשות אילת.

]]>
אחרי הפסקה של שנתיים התקיים השנה טקס מלגות חגיגי במיוחד, במסגרתו קיבלו 115 סטודנטיות וסטודנטים בני ובנות אילת, מלגת לימודים בסך כולל של כמיליון ₪. הטקס התקיים במלון אברהם הוסטל בעיר, במעמד ראש העירייה וסגן ומ"מ ראש העירייה, ובהשתתפות חברי הנהלת קרן אילת, חברי ועדת המלגות, נציגי התורמים, שותפים וכמובן הסטודנטים.

100 סטודנטים אילתים הלומדים במוסדות אקדמיים באילת או ברחבי הארץ, זכו במלגת לימודים מלאה בסך 10,000 ₪, פרי שיתוף פעולה של עיריית אילת עם מפעל הפיס, פר"ח ושותפים נוספים, במסגרת "מיזם פיס" למלגות סטודנטים. בנוסף, קיבלו 15 סטודנטיות וסטודנטים בני ובנות אילת, מלגת לימודים בגובה 2,500 ₪.

כחלק מפועלו של ראש העירייה לקידום וביסוס האקדמיה, במסגרתו מוענקת כבר למעלה מעשור מלגת לימודים מלאה ללומדים בקמפוס אילת של אוניברסיטת בן גוריון, שותפה העירייה למיזם פיס, במסגרתו מעניק מפעל הפיס 5,000 ₪ לכל סטודנט, והעירייה, באמצעות קרן אילת ביחד עם פר"ח ועמותות נוספות, כגון, ידידים, אתנחתא, סאמיט, תפו"ח ועוד, מכפילה את הסכום בתמורה ל – 140 שעות התנדבות בקהילה. ראש העירייה – אלי לנקרי וסגנו וממלא מקומו – מתן בארי סיפרו לאורחי הטקס על החזון האקדמי לעיר אילת, ועל כל הפעולות והתוכניות שכבר קורמות עור וגידים, במטרה להרחיב את ההיצע האקדמי באילת.

ראש העירייה המשמש גם כיו"ר קרן אילת, ביחד עם מנהל וגזבר הקרן – סמו סמוראי, פועלים לאורך השנים לרתום ולגייס חברות עסקיות וקרנות פילנטרופיות לתרום לטובת מלגות לסטודנטים אילתים. ראויים לציון משפחת נקש על תרומתם הנדיבה השנה ובשנים האחרונות, ועל הצהרתם על המשך תמיכתם ומחויבותם לעידוד ההשכלה האקדמית של תושבי אילת. תכנית המלגות העירונית מופעלת ע"י אגף צעירים והון אנושי במינהל שח"ק בעירייה, וכל חברי הוועדה הציבורית, בראשותו של מאיר אליהו, פועלים בהתנדבות מלאה.

"מעגל הטוב לא מסתיים בהענקת המלגה. הסטודנטים והסטודנטיות מחזירים לקהילה באילת מעל 15,000 שעות של עשייה חברתית קהילתית משמעותית" סיפרה שרון מיר, מנהלת אגף צעירים והון אנושי והוסיפה, כי השנה לצד התנדבות בעמותות וגופים שפועלים בעיר ועושים עבודת קודש, התאפשר לסטודנטים, חופש ליזום לתכנן ולהוביל פרויקטים של עשייה חברתית אישית, ונולדו מכך יוזמות נפלאות.

The post טקס מלגות חגיגי לסטודנטים וסטודנטיות אילתים נערך במלון אברהם הוסטל appeared first on חדשות אילת.

]]>